Zonder relatie geen prestatie


Voornaam: Khadija
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 29
Uren per week: 20 - 24
Branches: Drukkerij & Uitgeverij, Facilitair, Juridisch, Overheid & Non profit, Zorg & Welzijn

Dit profiel is gevalideerd door een Jobcoach en een gedragsdeskundige!

Wie ben ik?

In 2013 heb ik de opleiding SMD-4 afgrond. Tijdens mijn stage en vrijwilligerswerk heb ik verschillende doelgroepen begeleid. Zoals jongeren begeleiden bij hun huiswerk, kwetsbare vrouwen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt.

Als feedback kreeg ik vaak te horen dat ik loyaal ben en een groot empathisch vermogen heb. Daarnaast heb ik een rustige uitstraling en ben vrij serieus. Ook kan ik ook gevat en humoristisch uit de hoek komen. Discussies over maatschappelijke onderwerpen ga ik niet uit de weg. Sterker, ik zoek het op om de dialoog aan te gaan. In de dialoog probeer ik bruggen te slaan tussen mensen die een conflict hebben onderling. Ik neem hierin de rol als bemiddelaar.

In mijn vrije tijd bezoek ik historische steden en ik hou van winkelen.

Wat kan ik?

Voor mij is het belangrijk dat ik in mijn toekomstige functie in contact sta met de klant. Door mijn rustige uitstraling en empatisch vermogen ben ik in staat om de klant gerust te stellen, waardoor we samen op een doelgerichte manier tot een oplossing komen. De oplossing kan zijn: goed doorverwijzen, informeren en adviseren. Hierin ben ik in mijn element.

Verder werk ik nauwkeurig en gestructureerd.

Bij Bartimeus heb ik gewerkt in de functie van administratief medewerker/telefonist en gastvrouw. Ik ben pas tevreden als de klant ook tevreden is.

Bij Stichting Mee heb ik als receptionist en telefonist gewerkt voor 10 weken. Een van de taken was klanten goed doorverwijzen. De vragen waren divers, waardoor er een groot beroep gedaan werd op de kennis van de organisatie. Ik vond het leuk te merken dat ik snel de materie eigen wist te maken, waardoor ik op korte termijn zelfstandig kon werken.

Mijn gedrag pas ik aan als zich problemen of kansen voordoen. Je kunt erop vertrouwen dat ik mijn gemaakte afspraken ook nakom. Pas als mijn taak is volbracht, stop ik. Klantvriendelijkheid vind ik belangrijk. Als mensen wat zeggen, begrijp ik wat er wordt bedoeld. Ik zie er verzorgd uit. Anderen zien mij als teamspeler en ik vind het prettig om samen te werken.

Waar heb ik hulp bij nodig?

Ik ben minder goed in snel en gehaast werken. Ik wil alles in mijn eigen tempo doen om er zeker van te zijn dat ik geen fouten maak. Om te kunnen werken op de computer heb ik aanpassingen nodig op de werkplek, zoals een vergrotingsprogramma, taakverlichting. Ondersteuning bij de inrichting van de werkplek zou welkom zijn.

Wat zoek ik?

Ik zoek een baan waarin ik mezelf kan ontplooien, maar vooral om iets te betekenen voor een ander. Ik vind het leuk en belangrijk om mensen te helpen en wegwijs te maken.

Een baan als telefonist en/of receptionist, waarbij ik informatie of advies kan geven.

Meer informatie